søndag 31. januar 2010

en sang til

en song som vi lærte på folkehøgskule..=)
les teksta=) kjempe fine:)


Fader ta meg med på dine veier
finn en plass og løft meg bort fra min natt.
Jeg er trett av dene istid i min tanke
og det verker slik å kjenne seg forlatt

ref: si at du har bruk for mine hender
si at hånden min er fin til spadetak
Jeg vil sitte stille når din steme taler
gi meg plass Gud jeg kan gjerne sitte bak

Fader jeg tok feil da reisen startet
jeg husker at jeg lov av dine ord
alt ble mørkt,du vet at jeg er redd for mørke.
Derfor vil jeg inn i lyset der hvor du bor.

refreng:

Fader la meg knele la meg takke
for jeg trodde aldri dette kunne skje
jeg som alltid gikk og gråt i tomme gater
ble forvandlet dadu lærte meg å le.

Refreng:

Åpne fader åpne dine porter
jeg overgir meg slipp meg kun forbi
Gi meg spade gi meg kart og gi meg styrke
jeg vil komme Herre, komme for å bli!

refreng 2x