søndag 15. februar 2009

Oppsigelse

Med ditte so vil ej sei opp mitt ansvar som voksen.

Ej he bestemt at ej kun vil akseptere ansvarsområda til en 8-åring.
Ej vil gå på McDonalds og tru det e en 4-stjernes resturant. Ej vil tru at M&Ms e bedre en penga,fordi ej kan spise dei=) ej vil ligge under et stort tre og ha en saftis sammen me vennane mine en varm sommardag.

Ej vil tilbake der livet va enkelt: Når alt ej kjente til va farga,gangetabellen og barnesanga. Og ingenting brydde mej,for alt ej ikkje viste,det brydde ej mej ikkje om.Alt ej viste va å være lykkeli fordi du ikkje visste om bekymringa som ej skulle bekymre mej for.

Ej vil tru at verden e rettferdig,og at alle e ærlige og snilde. Ej vil tru at alt e muli. Ej vil ha muligheten til å bli overbegeistra for dei små ting igjen. Ej vil leve enkelt igjen. Ej vil ikkje at min kvardag ska bestå av DATAKRASJ,fjell av papirarbeid,dårlige nyheter,kordan få lønn til å vare en heile måne,regninga og sladder. Ej vil tru på betydniga av en klem,et smil,et vennlig ord,sann rettferdighet,fred og drømmer. Ej vil lage engla i snøven igjen.

So...her e mitt visakort,mine bilnøkla,mine regninga og pensjonsforsikringa mi. Ej trekke mej herved offisielt som voksen! Og vist du vil diskutere ditte vidare,so må du fange mej først...

fordi...."sisten! DU har den ":P

-----------------------------------------------------------------------------------


Ej savna gode gamle dage..da iiingenting va nåke å bekymre sej for!

Ingen kommentarer: