søndag 26. oktober 2008

spel,vafle og paraply:)

Dinne helga he vor ei kjekke helg:P
Fredag so fekk vi her i villa nordpolen besøk av Natalie og Astri=)

Dei kom til oss for å spele spel:) det vart ein kjekke kveld,med is,vafle,kortskalle,potetegull og sist men ikkje minst LIGRETTO:)
va en kjekke kveld me kjekke folk=) (MÅ gjentakast)

Laurdag våkna ej å tenkte "NO skal ej på shopping"...:) ej sto opp og spiste frukost (som foresten va velldi godt:D )
so satte ej mej på bussen som går til byen:D
ej fekk shoppa mej litt..men ikkje sann alt for masse:O men litt=)
når ej kom heim til villa nordpolen, va janne igang me å skulle sette bolledeig:)
men plusseli so høre vi "jeg har to hender,å de klapper jeg i takt med,jeg har to føtter,jeg danser inn i himmelen,jeg eeet hjerte som jeg fyller opp med jesus ...." de va tlf til janne som ringte...å de va TONJE:D stippendiaten vår fra folkehøgskule:D ho ville komme på besøk:) de va kjempe kosli å sjå ho jenn:D...bare å komme på besøk igjen Tonje:)

Seinare so jekk ej å Janne til salem:) å no skal dokke få høre nåke ganske gøy:Peller gøy e vell kanskje ikkje rette orde,men de e veffal ja..på buss stoppen her borte,å fra xebition(?) til salem so va de 65!!!! ødlagte paraplya som låg slengt på bakken,eller pressa i en bosskorg..å de va kun dei paraplyane vi såg!..tenk kor utruli mange fleire som egentli va der!:)stygt vær i bergen,nei de e de ALDRI:P
Ette møte i salem,fann ej å janne ut at vi hadde glømt å spise middag,so da for vi å kjøpte oss litt mat,før vi satte oss på bussen,å for heeeim:)

4 kommentarer:

Natalie sa...

ej e megamasse me på fleire spelekvelda!! he du bilde fra eventen e d berre å sende mej på mail:)
65 paraplya?? hah! ej må meddele at ej e en av dei.. hoho

kristine sa...

:O kasta du paraplya på bakken?:O du asso!

Anonym sa...

Natalie da!!!
fyyyyy sej.. det e so STYGT alle dessa paraplyane i veikanten!!

Siri Beate sa...

Hehe... Fy Natalie.

Ja, spelekveld må lett gjentas! Gler meg allereie!